add share buttons

ÎNTREBĂRI PARTICIPANŢI

  1. Cum mă înscriu la eveniment sau cum îmi rezerv locul?

Înscrierile se fac online direct pe pagina evenimentului. Urmând paşii de mai jos:

  • Completaţi datele solicitate în formularele speciale de înscriere.
  • Alegeţi modalitatea de plată: transfer bancar sau online cu cardul.
  • Finalizaţi înscrierea.

Pe ecran va apărea un mesaj care vă confirmă că înscrierea a fost înregistrată.

Dacă nu apare acest mesaj înseamnă că datele nu au fost completate corect şi este necesar să reluaţi procesul de înscriere.

Pentru a vă asigura locul la eveniment este nevoie să achitaţi în 3 zile de la data înscrierii, în contul primit prin email la finalizarea înscrierii.

  1. Cum plătesc ?

Puteţi efectua plata pentru evenimente/servicii on-line urmând paşii de mai jos. Alegeţi modalitatea de plată:

Metodele de plata acceptate de Evoluăm Împreună sunt:

  • Plata cu card: în timpul comenzii veţi fi redirecţionat câtre serverul securizat de plată euPlătesc. Introducerea datelor cardului trebuie făcută cu atenţie pentru a putea finaliza comanda.

Dacă aţi ales metoda de plată „Card credit/debit” este necesar să completaţi un formular cu informaţiile despre cardul dumneavoastră. Pentru plăţile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa şi MasterCard (Visa/Visa Electron şi Mastercard/Maestro) este folosit sistemul „3-D Secure” elaborat de aceste organizaţii care asigură tranzacţiilor on-line acelaşi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

„3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informaţie legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele euPlatesc, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa şi MasterCard. În plus, „3-D Secure” este un sistem de autentificare a identităţii posesorilor de carduri în mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor şi se desfăşoară numai pe serverele Visa sau MasterCard, după caz. Sistemul „3-D Secure” permite efectuarea de cumpărături on-line cu orice card emis sub licenţa Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit şi cele electronice Maestro şi Visa Electron. Sunt acceptate şi cardurile virtuale emise de aceste organizaţii.

  • Plata prin transfer bancar: Dacă aţi ales să efectuaţi plata prin transfer bancar puteţi efectua transferul utilizând datele bancare trimise pe adresa dvs. de e-mail folosită în formularul de înscriere. Plata prin transfer bancar se va efectua la sediul bâncii unde deţineţi cont sau prin internet banking sau la sediul băncii noastre (doar la băncile cu caserie) în termen de 3 zile de la data înscrierii. După acest termen înscrierea dvs. va fi anulată.

*Notă: comisionul de depunere este acoperit de câtre depunător.

  1. Se poate plăti şi la faţa locului când vin la eveniment?

Pentru rezervarea locului este necesar să achitaţi înainte taxa de participare prin transfer bancar (direct la bancă sau prin home beanking) sau prin plată online cu cardul. La eveniment au prioritate persoanele care au achitat taxa de participare din timp.

  1. Cum fac plata dacă nu am card sau cont bancar?

În cazul în care nu deţineţi cont bancar puteţi achita la sediul băncii noastre (doar la băncile cu caserie) sau poate plăti în locul dvs. o rudă sau altă persoană care are un cont bancar la o anumita bancă şi să menţioneze numele persoanei pentru care achită.

  1. Ce se întâmplă dacă nu mai pot participa la eveniment?

În cazul în care nu mai puteţi participa la eveniment/conferinţă/workshop puteţi primi întreaga sumă înapoi sau participa la un alt eveniment care are acelaşi pret, dacă anuntaţi anularea biletului cu 7 zile lucrătoare înainte de data desfăşurării evenimentului.

Dacă anuntaţi anularea biletului în mai puţin de 7 zile lucrătoare, nu mai este posibilă returnarea sumei aferente biletului şi nici participarea la alt eveniment care are acelaşi preţ, suma fiind deja folosită pentru cheltuielile de organizare a evenimentului.

* Participarea la un alt eveniment în contul banilor este valabilă până la sfârşitul anului în care a avut loc evenimnetul la care v-aţi înscris şi aţi anunţat că nu mai puteţi participa.

Consultaţi aliniatul cu politica de returnare a banilor de la Termeni si conditii.

Întrebări pe partea de colaborare / parteneriate:

1. Cum pot promova un eveniment pe site-ul www.evoluamimpreuna.ro?

Un eveniment se poate promova contracost pe site-ul nostru în schimbul sumei de 300 ron. Astfel, beneficiaţi de următoarele servicii:

–  articol pe www.evoluamimpreuna.ro cu link către pagina dvs.

–  postare pe pagina de Facebook Evoluăm Împreună: https://www.facebook.com/EvoluamImpreuna/ cu link către pagina dvs. (pagina de Facebook are peste 10 000 de like-uri).

–  includerea unui text de maxim 10-12 rânduri în newsletter lunar dedicat promovării partenerilor (newsletter-ul este trimis la peste 19 000 de abonaţi împreună cu încă 4-5 evenimente recomandate).

2. Sunteţi deschişi la colaborările de tip barter?

Da, suntem deschisi la colaborările de tip barter, însă în condiţiile în care acestea sunt avantajoase de ambele părţi. Având peste 19 000 de abonaţi la newsletter, acceptăm promovările barter doar din partea site-urilor care au cel puţin 10 000 de abonaţi. Astfel, putem vorbi de un câştig reciproc în ceea ce priveşte colaborarea noastră.

3. Sunt terapeut, însă nu am o vizibilitate foarte mare. Îmi pot organiza evenimentul prin intermediul vostru?

În acest moment, organizăm evenimente împreună cu​ terapeuţi şi facilitatori care au o experienţă de minim 4 ani în livrarea cursurilor de dezvoltare personală atât din România, cât şi în străinătate. De asemenea, dorim să îi susţinem pe terapeuţii care se află la început de drum, aşa că vă putem oferi serviciile noastre de promovare.