Dacă ești o persoană care iubește procedurile, ordinea și îți place să creezi și sa menții relatia cu clienții, atunci acesta este anunțul potrivit pentru tine.
Probabil ești o persoană ordonată cu o gândire sistemică, iar bagheta ta magică este “ordinea și disciplina”.
Altfel nu ai putea pune în practică ideile și procesele care să aducă eficiență. Și cel mai probabil ești o persoană zâmbăreață care iubește să lucreze cu oamenii și pentru care educația continuă e unul din subiectele preferate. Și e perfect! Așa sunt și eu ☺️
Customer suport. Abia aștepți să vina acel moment în care ai timp să te conectezi cu clienții, atât prin email, cât și prin telefon. Vei fi persoana care va îmbunătăți traseul participantelor în Programele noastre, le vei răspunde la întrebări și le vei trimite emailuri organizatorice și le vei oferi suport în programele noastre.
Procedurile. Ai deja experință în lucru cu procedurile, ești deschisă să înveți cum să creezi și să optimizezi procedurile ca să știm pas cu pas, ce înseamnă performanța (și să le fie mai ușor și colegilor care vin în viitor), asta pentru că avem mare încredere în gândirea ta sistematică.
Partea organizatorică. Îți place să lucrezi organizat și știi cum să împarți un obiectiv sau proiect mare pe bucăți mici și să găsești oamenii potriviți cu care să cooperezi astfel încât să fie finalizată fiecare bucată până la capăt.
Partea tehnică. Vei fi persoana din echipa care se va ocupă de setările tehnice din aplicațiile și software pe care le folosim. Nu e nevoie să fii programator, dar îți place și te descurci să în zona asta să : planifici ședințe în google calendar, să lucrezi pe Google Drive, să setezi Webinariile pe zoom, setezi email-urile care se trimit din platformă etc. Îți place să studiezi noi platforme prin care să ne eficientizăm activitatea.
Partea administrativă.
Vei fi persoana care se ocupă de emiterea facturilor, Acordul de participare, documente organizatorice , trimiterea lor către cliente, verificarea contractelor și îndosarierea documentelor fiscale și contabile pentru a le trimite către departamentul de contabilitate în fiecare final de lună. De asemenea vei fi persoana responsabilă de ordonarea proceselor în Google drive și de arhivarea Webinariilor.
Misiunea pe care ne-am asumat-o este : prin programele transformaționale pe care le creăm să susținem femeile din Romania să-și vindece relația cu părinții și să fie libere și prospere pe Calea lor trăindu-și misiunea sufletului lor.
Ce pot să-ți promit este că alături de mine și echipa Femei, evoluăm împreună vei crește și evolua continuu 🙂
Vei fi asistenta mea, vei fi mâna mea dreaptă și unindu-ne împreună forțele și cu ceilalți membrii ai echipei îmi doresc să suținem în următorii 5 ani peste 100.000 de femei din România să pornească libere și prospere pe calea lor aplicând Legile Universale !
Așa că, dacă re regăsești în toate punctele enumerate anterior, te invit să aplici!
Abia aștept să te cunosc și să ne apucăm de treabă începand începând cu 4 ianuarie 2023!
P.S. Dacă nu te încadrezi în cerințele de mai sus și ai o prietenă care știi că i s-ar potrivi acest job, recomandă-i acest anunț 🙂
Dacă ajungem să lucrăm cu persoana recomandată de tine, tu vei primi 1000 de RON pe care poți să-i folosești inclusiv prin participarea in Programele noastre.
Am plăti oricum o sumă de bani unei agenții de recrutare – dar cred că e mai bine ca această sumă să meargă către cineva din comunitatea Femei, evoluăm împreună 🙂
Abia aștept să te cunosc! 🙂
Alina Mărioara
Fondatorea comunității Femei, Evoluăm Împreună