Cautam asistent manager fascinat de proceduri, ordine si crestere continua pentru part time cu posibilitate prelungire catre full time

Acest job este pentru bucuresteni sau pentru cei care vor sa schimbe locul in capitala. 

Daca esti o persoana care iubeste procedurile, ordinea si iti place sa creezi si sa mentii relatia cu clientii, citesti anuntul potrivit.  Probabil esti o persoana ordonata cu o gandire sistematica, iar bagheta ta magica este “ordinea si disciplina”. Altfel nu ai putea pune in practica ideile si procesele care sa aduca eficienta.  Si cel mai probabil esti o persoana zambareata care iubeste sa lucreze cu oamenii si pentru care educatia continuua e un subiect preferat. Si e perfect!  Asa suntem si noi 🙂 

Dar, ca sa nu iti pierzi timpul, citind un anunt care nu are nici o treaba cu ceea ce iti doresti tu pentru viitorul tau, iti spunem sincer si specific, care ar fi situatia in care ar fi bine sa nu aplici pentru acest job:

Nu aplica daca:

  • nu ai experinta de cel putin 1 an pe un post asemanator 
  • nu esti foarte ordonat si atent la detalii
  • nu iti place sa urmezi o procedura si sa creezi una, astfel incat si ceilalti sa poata sa faca ce faci tu
  • preferi sa lucrezi singur cu un laptop si sa nu ai treaba cu restul lumii
  • ti se pare o pierdere de timp sa stai sa intelegi oamenii si sa negociezi cu ei
  • esti total atehnic, asa spun prietenii (nu te speria, nu te facem programator.. doar aspecte de baza)
  • psihologia omului  si dezvoltarea personala nu a fost niciodata un subiect de interes pentru tine

Daca cele de mai sus te reprezinta, fii atent ce avem pentru tine:

Responsabilitatile tale: 

    • Comunicarea cu clientii. Abia astepti sa vina acel moment in care ai timp sa te conectezi cu clientii tai, atat prin email, cat si prin telefon. Vei fi persoana care va imbunatati traseul clientului deorece stii sa  te pui in pielea lui si stii ce are nevoie cel mai mult. 
    • Procedurile. Vei scrie cum facem lucrurile in firma ca sa stim pas cu pas, ce inseamna performanta (si sa le fie mai usor si colegilor care vin in viitor), asta pentru ca avem mare incredere in gandirea ta sistematica.
    • Furnizorii. Vei tine legatura cu furnizorii si te vei asigura ca primim ce avem nevoie, la timp. Evident, vei avea o relatie foarte buna cu ei, pentru ca asa esti tu: e o placere sa comunice cu tine si stiu ca se pot baza pe ceea ce promiti.
    • Cercetari. Vei face cercetare si te vei documenta pe diferite subiecte. Iti place asta la nebunie, in special cand ai subiecte despre domeniul educatiei. Echipa te va iubi pentru cat de mult ii vei ajuta cu rezumatele tale concludente.
    • Partea tehnica. Vei fii persoana din firma care se va ocupa de setarile tehnice din aplicatiile pe care le folosim. Eh, nu esti programator, dar iti place tie asa sa te joci in zona asta: mai planifici intr-un calendar, mai setezi o sedinta pe zoom, un eveniment nou in platforma etc. 
    • Partea adminstrativa. Vei fi persoana care se ocupa de emiterea facturilor,  trimiterea lor catre clienti, verificarea contractelor si  vei tine legatura cu departamentul de contabilitate.   

Cum vei sti ca iti faci bine treaba?

Stai linistit. Setam impreuna de la bun inceput ce asteptari avem, asteptari pe care apoi, ni le asumam reciproc. Si bineinteles, datoria ta este sa performezi, datoria noastra este sa iti oferim circumstante foarte bune pentru a face asta. Asa ca, am inceput sa iti pregatim zona, sa vii pe teren sigur.

Cui ii vei fi asistent si cu cine o sa iti petreci cel mai mult timpul?

Persoana cu care vei lucra cel mai mult si careia ii vei fi asistent este managerul general al companiei. Vizionarul care acum 7 ani a deschis acest business cu dorinta de a duce Romania la urmatorul nivel de constienta. E omul pe care te poti baza, omul care e acolo sa faca treaba cu tine ca sa se intample “magia”. Are o putere incredibila de a strange oamenii impreuna. De anul acesta a pornit intr-o noua misiune:  aceea de a sustine 10.000 de oameni  in urmatorii 5 ani sa-si descopere si urmeze misiunea personala. 

Ce sanse de promovare ai:

“Norocul” tau este ca un start-up iti ofera libertate maxima sa evoluezi si sa promovezi in timp. Vei fi mana dreapta a managerului general, iar faptul ca vei avea acces la o multime de informatii, iti va da un avantaj pe oricare rol vei vrea sa promovezi in viitor.

De ce ar fi o oportunitate pentru viitorul tau sa lucram impreuna? 

Pentru ca:

  • Pentru ca in echipa Evoluam impreuna, ghici ce? Vei evolua Aici e “obligatoriu” sa se investeasca in dezvoltarea ta. Ca sa cerem, e nevoie sa daruim, iar educatia ta pentru noi, e foarte importanta, fiind una din cele mai importante valori ale companiei. 
  • Vei sti clar ce ai de facut si cum esti rasplatit pentru asta. E datoria noastra sa iti oferim asta si vrem sa ai siguranta si claritate alaturi de noi. 
  • Vei face parte din echipa de “arhitecti” ai firmei, lucru care iti va largi incredibil de mult perspectivele.
  • Pentru ca vei avea spatiul sa fii autentic si sa iti aduci contributia in firma, pe bune
  • Pentru ca te vei bucura de un birou creativ, care se afla in zona Timpuri Noi din Bucuresti, la 5 minute de Parcul Tineretului. Bine…de 2 ori pe saptamana poti sa lucrezi de unde vrea sufletul tau.

Cum aplici pentru acest rol:

  1. Da click pe butonul de mai jos, completeaza formularul si urca CV-ul tau pana duminica 31 mai 2020.  
  2. Daca faci parte din profilul ideal pentru acest rol, vei fi sunat  pentru un scurt interviu telefonic in urma  caruia vei primi raspunsul pe email daca mergem la pasul urmator:  programarea unei intalniri in care sa ne cunoastem.

Abia astept sa te cunosc! 🙂 

P.S.: daca vrei mai multe detalii despre companie si despre viziunea echipei Evoluam impreuna, citeste site-ul nostru.

P.S.S. Daca nu e pentru tine dar e pentru un prieten bun acest anunt , da un share si fa-i ziua mai buna. 

Alina Finta, 

Fondatorea Evoluam Impreuna

ULEI CBD ROMANIA